Do stavby 130 m vysokého pilíře pro nový most přes Rýn ve Weselu byly nedávno zapojeny také dva jeřáby Liebherr různých konstrukčních typů. V koncové fázi zřízení pilíře byl stacionární věžový otočný jeřáb 280 EC H 16 Litronic podporován při zvedacích pracích mobilním jeřábem LG 1750 s mřížovým stožárem.
Pro stavbu pilíře byl namontován věžový otočný jeřáb Liebherr 280 EC H 16 Litronic, který nabízí maximální dosah 70 m. Tento věžový otočný jeřáb, namontovaný na základových kotvách a věžovém systému 500 HC, dosahuje maximální výšky háku 142,4 m. Vzhledem k rozměrům věžového systému 500 HC lze této mimořádné výšky háku dosahovat jen s jedním ukotvením na pilíře. S maximální nosností 3100 kg na špičce výložníku dosáhl jeřáb vysokého výkonu překládky, a to i při zvedání nejtěžších částí bednění a při betonážních pracích.
Jeřáb 280 EC H 16 Litronic se v průběhu stavby pilíře ze železobetonu vyšplhal nejdřív do výšky 90 metrů. Potom přiložil pojízdný jeřáb s mřížovým stožárem typu Liebherr LG 1750 šest mohutných, 15 m vysokých a 75 tun těžkých ocelových bloků a pilíř tak vyrostl o dalších 45 m.
Podstatně dříve, než bylo plánováno, vyřídil jeřáb LG 1750 za něco víc než jeden den svůj úkol poté, co byla na zdaleka viditelný mostní pilíř namontována všechna ocelová jádra. Podobně svižně proběhla předtím stavba autojeřábu. Po pouhém jednom a půl dnu montáže byl jeřáb s 56 m hlavním stožárem a 70 m špičkou připravený k práci. Vzhledem k velkým rozměrům opěrné základny LG 1750 (16 x 16 m) a použitému prodloužení točny, které zvětšuje poloměr protizávaží o 2,65 m, bylo pro stabilizaci stožáru zapotřebí pouhých 150 tun závaží.